Re: Jak założyć procesor ;)

Autor: Funky (piotr333_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 23:56:40 MET

Użytkownik "Szczepan 'Molu' Molenda" <molenda2_at_USUNTOwp.pl> napisał w
wiadomości news:11709-1036881136_at_as1-182.ostrowiec.dialup.inetia.pl...
> Dobry wieczor!
> Mam niemaly problem ;)
> A mianowicie dzisiaj otrzymalem w prezencie komp z procesorem 486 dx2 66
Mhz
> [...]
> cos czarnym druczkiem. Ale mniejsza o to. Mozna go wlozyc na 4 sposoby ;)
> (wszystkie jego rogi sa identyczne). Ktory sposob jest prawidlowy? Z
ktorej
> strony (patrzac prosto na plyte) powinien byc ten bialy napis?
> a) u gory
> b) po prawej
> c) po lewej
> d) u dolu do gory nogami
> Podpowiedz mechanizm od zamykania jest po lewej stronie gniazda a sama
> wajcha tzn to co trzeba pociagnac u gorySerdecznike prosze o szybka pomoc

Mowie z pamieci a wiec moge sie mylic.
Jeden rog procesora moze miec wciecie lub namalowana kropke.
Podstawka w jednym z rogow nie bedzie miala otworu pod pin procesora.
Zaznaczony rog procesora powinien pokrywac sie z rogiem podstawki bez
otworu.
Moze cos namieszalem mam nadzieje ze w razie czego ktos poprawi mnie.

Piotr