Karta sieciowa LG 10/100

Autor: Nixon2 (nixon2_at_wp.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 23:10:53 MET

hej!
czy kts z was rowniez mial kiedys problem z karta sieciowa lg 10/100 ??? bo
kupilem 2szt, podlaczylem do kompow ! serwer byl z winxp!!! mam stery pod xp
ale system je odrzuca mowiac ze zakloca dzialanie programu! dziwne(slyszalem
ze ktos kiedys wrzucal sterowniki pod ta karte z innej compex czy jakos...)
tylko nie jestem pewny czy pod winxp!??!?!!? problem jest poprostu w tym ze
win nie widzi podlaczonego kabla do karty a kabel mam dopasowany ze sklepu
(z zaciskarki)!

narazie czekam na wasza pomoc ale mam tez prosbe czy isniteje jakas dobra
stronka gdzie bylo wszystko ladnie opisane jak polaczyc 2 kompy z win98 (nie
posiadam wersji se) bo w xp.. wszystko robi kreator a tutaj mam problemy
przegaldanie grupy nic mi nie dalo!!!!
bardzo prosze o pomoc!
pozdrawiam