domykanie sesji CD

Autor: ruten (rtn_at_NOSPAM.tlen.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 22:45:52 MET

mam od dluzszego czasu taki problem, ze moja wiekowa nagrywarka
philips cdrw400, siepie plytki, wyglada to tak, ze na niektorych
stacjach CD widac co zostalo na grane a na innych nie, wlaczajac
sama nagrywarke. Jak dam w nero na info o plytce to pokazuje mi
ze sesja nie zostala zamknieta, wiec wciskam close session, cos
tam sobie porzezi i dobra niby domyka wszystko dziala, ale co
najdziwniejsze jak ponownie wloze ta plytke to znowu nic nie widzi
co bylo nagrane :( a na niektroych plytkach to nero wywala blad
ze nie moze zamknac sesji. Sprawa jest bardzo dziwna... ale moze
jest jakis soft co jakos lepiej sobie z zamykaniem poradzi? lub cos?
A jak nie to cos do odzyskiwania danych w takich przypadkach?
tia,
rtn