Re: Zwalnianie obrotow waitraka na Duronie

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 22:31:03 MET

In article <aqjiod$l7s$1_at_news.onet.pl> "Maciej Ptak / iNetwork" <maciejptak_at_poczta.onet.pl> writes:
>From: "Maciej Ptak / iNetwork" <maciejptak_at_poczta.onet.pl>
>Subject: Re: Zwalnianie obrotow waitraka na Duronie
>Date: Sat, 9 Nov 2002 19:06:15 +0100

>Czy są do zasilaczy to nie wiem, sprawdzę
>Jeżeli ktos jest zainteresowany to moge wysłać :-)
>W hurtowni w której się zaopatruje mają tego na pęczki.

Jesli sa do zasilaczy to prosze napisz na priv'a bo mam serwer 1m od lozka i
chce zeby byl cicho. Takze do drugiego komputera, ktory robi za kino domowe
by mi sie przydal. Dowiedz sie czy sa 2 przewodowe czy tez 3 z nadajnikiem
obrotow do podlaczenia do plyty glownej.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name