Re: dwa zasilacze?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 19:50:57 MET

In article <3DCCE935.619387A_at_magsoft.com.pl>, Radoslaw Sokol wrote:

> Nie ma to sensu. Niebezpieczeństwo, że coś się spali, rośnie
> ponaddwukrotnie, a ciszę można zapewnić sobie odpowiednią
> regulacją obrotów wentylatora w zasilaczu.

Ok, odpuszczam ten podwójny zasilacz. Ale co do zapewnienia ciszy
odpowiednią regulacją obrotów, to nie do końca tak jest. Dla mnie cicho jest
dopiero wtedy, gdy kręci się już za wolno, żeby dobrze chłodzić.

Skoro nie dwa zasilacze, to może wymontować te grzejące się tranzystory i
przykręcić je do jakichś większych radiatorów poza zasilaczem? Czy
tranzystory, które teraz są na wspólnym radiatorze, są od siebie
odizolowane?

Paweł