Re: Jak skonfigurować Gf4 ti4200?

Autor: Maciej Ptak / iNetwork (maciejptak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 19:30:54 MET

Monitor Plug and Play na Twoje szczęscie nie pozwala na wyzsze rozdzielcosci niz potrafi wyswietlic.
Jezeli jestes pewien, ze monitor wyswietli wiecej niz to windows oznajmia to zmien typ monitora na jakis super np. Compaq V19 albo jakiegos CTX'a.

Oczywiscie skala zmiany rozdzielczosci wzrosnie ale zmieniasz na wlasne ryzyko
 Uzdrawiam

  Użytkownik "Valentino" <valentino21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:aqjeok$88g$1_at_news2.tpi.pl...

  -- No właśnie odpaliłem płytke instalacyjną ze sterownikami,zainstalowałem ale największa rozdfzielczość jaką mam to 1052 na ileś tam Karta niby ma wyciągać ponad 2000 jak to zmienić skonfigurowac
  Valentino