Re: Sblaster Audigy - CO JEST?? Pomocy!

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 17:34:15 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Adrian Napieralski naskrobał(-a):

> Wkladam karte do kompa, instaluje sterowniki, wszystko gra, jest ok.
> Ponowne uruchomienie komputera - w czasie ladowania blusecreen -
> STOP cos tam...

Miałem to samo z Live pod WXP. Pomogła dopiero wymiana sterowników na
nowsze. Jeżeli masz nienajświższy soft to spróbuj zaaplikować ten
najnowszy. Audigy zainstalował mi się bez problemów, ale oczywiście
wszystko zależy od konkretnego przypadku. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288