Re: Zestaw do 400PLN

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 17:34:20 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Szałas naskrobał(-a):

> Jaki polecacie zestaw pc(na bazie jakiego procka itp.) dla mołodego
> ucznia. Cena ma oscylować wokół 400 PLN. Musi dać się uruchomić
> mozliwie dużo gier (choc nie z tej graficznie najwyzszej półki) oraz
> programów, które pozwolą chłopakowi oswoić sie z codzienna obsluga
> komputera.

Za 400 PLN to raczej te z graficznie najniższej półki. A co do całej
reszty to P200MMX całkiem dobrze działa. Chociaż i tak nie jestem pewny
czy za 400,- to się da kupić. Ostatnio kupowałem coś takiego dla brata to
sam HDD 3.2 kosztował 130,-

Pozdrufka :)

--
Żurek