Re: Adaptec AHA 2940 nie działa prawidłowo

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 08:14:32 MET

>Pożycz od kogoś inny terminator - one też się potrafią uszkodzić.
Terminator nie używany wcześniej, chyba dobry.
Rzecz w tym, że w znajomej naświetlarni ta Agfa działa bez żadnego
terminatora.
Podobnie, u mnie wcześniej, pod AHA 1505 ISA też nie wymagała terminatora.

Zostałoby tylko sprawdzenie nowego kabla. Tylko ja mam kabel 50/25 pin, a
w/w pracują z kartą SCSI Tekrama z 25pin gniazdem.
Mam dwie zaprzyjaźnione firmy, ale w żadnej nie używają kabla 25/50pin.

--
Janusz - Vahanara