Re: Soft do dysku twardego.

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_niecierpiespamu.wp.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 15:01:21 MET

On Sat, 9 Nov 2002 12:39:15 +0100, "Michał [mic]" <michalnews_at_wp.pl>
wrote:

>Witam,
>Mam dysk Seagate 8,4 GB. Chodzi trochę za głośno.
>Słyszałem, że istnieją programy pozwalające na regulację
>pracy dysku np. powodujące cichszą pracę. Czy taki soft
>rzeczywiście istnieje? Skąd go ściągnąć.

Taki progrramik nazywa sie seaaam.exe a mozesz go sciagnac ze strony
seagate. Tylko nie wiem w jakim stopniu bedzie on dzialal na tak
starym seagate ktory masz, moze faktycznie cos wyciszy, a moze nie
zauwazysz roznicy.
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--