laser ponownie - Minolta 1200W

Autor: michal_ma_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 09 Nov 2002 - 14:00:18 MET

Witam

Wiele ostarnio mozna wyczytac na grupie o drukarkach laserowych. Niestety nie
udalo mi sie znalezc czegos na temat drukarki, ktora mnie interesuje, czyli
Minolta 1200W.

Jest to drukarka GDI. Czy bardzo to przeszkadza? I czy mozna ja zmusic do
pracy w Linuksie? Moze ktos madoswiadczenia z tym sprzetem - jak przedstawia
sie sprawa zywotnosci tonera/bebna...

Druga opcja jest HP 1000 gdyz jego eksploatacja jest... Drozsza. Z tego co
wiem, przy kazdej wymianie tonera wymienia sie rowniez beben, co w sumie
kosztuje chyba 200-300PLN. Nie ma potem niespodzianki, ze trzeba kupic ten
element za 600PLN...

Dziekuje za wszystkie opienie
Pozdrawiam
michal