Problem z karta graficzna pod XP :(

Autor: Kwadrat (kwadrat007_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 13:36:03 MET

Witam!
Mam problem :( Postanowilem ostatnio przeinstalowac XP bo juz dawno tego nie robilem i sie troche opoznial. Ale od czasu ostatniej reinstalki zmienilem karte graficzna z Rivy 2 na GF2 MINT 400MX 64MB. No to ustawilem wszystko tak jak tzreba wkladam plytke z XP, startuje laduja sie te pliki co sie powinny zaladowac, nastepuje taka jakby zmiana trybu graficznego (chwile przed tym jak pyta gdzie instalowac i czy format bedzie robiony) i w tym momencie u mnie pojawia sie tylko czarny ekran i komputer usypia, nie ma restartu ani nic, po prostu nic sie nie dzieje. Po kilku probach wlozylem stara grafike i wtedy poszlo bez problemu :) Mam pytanie, czy ktos z Was mial taki sam problem i jak go rozwiazal?
Dzieki wielkie za pomoc :-)
Pozdrawiam
Kwadrat