Karty graficzne

Autor: clyde (s1401_at_cyberion.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 12:52:02 MET

Witam
Mam zamiar kupic karte graficzna. Mysle o Geforce 4 Ti.... I tu mam takie
pytanie dotyczace wyjsc, mianowicie bywaja z wyjsciem TV, DVI i VIVO. Prosil
bym o rozpracowanie tych skrotow. To co ja wiem to ze TV to stare dobre
najzywklejsze na swiecie wyjscie telewizyjne s-video, VIVO to Video in i
out. Czy te wyjscie out to najzwyklejsze S-video czy moze jakiejs lepszej
jakosci. I co to w ogole jest DVI.

Inczej jak bym kupil karte z VIVO, rozumiem ze mogl bym, grabowac. Ale jakie
te karty oferuja parametry zgrywania ?? I co najwazniejsze dla mnie, jakiej
jakosci wyjscie na talewizor te karty oferuja. Czy ciagle to tak bardzo
odbiega od wyjsc kart ATI??

Czy sa w ogole jakiej karty z wyjscie RGB (podobno najlepszej jakosci) ??

Dziekuje i Pozdrawiam !!!!!