Udostepnianie polaczen internetowych pod WIN 98 SE

Autor: mt.dudus_at_interia.pl
Data: Sat 09 Nov 2002 - 12:06:41 MET

Mam problem udopstepnianiem polaczenia modemowego w sieci lokalnej w WIN 98
SE. Doinstalowalem na komputerze na ktorym jest modem usluge "udostepnianie
polaczen internetowych", wlaczam w opcjach udostepnianie ale cos mi nie dziala.
Kazdy komputer ma stale IP lokalne:
192.168.0.1
192.168.0.2
192.168.0.3

Na kompie 192.168.0.1 jest udostepnione polaczenie. Na innych konfiguruje brame
i DNS jako 192.168.0.1. Powinno niby chodzic ale cos nie dziala. Niby laczy sie
z internetem za posrednictwem bramy ale nie laczy sie przegladarka ze stronami.
Mysle ze byc moze jest to problem z DNSem - moze zle cos zrobilem. W XP sprawa
jest prosta, a tu cos jakos dziwne to jest. W XP widze normalnie polaczenie
sieciowe udostepnione w "polaczenia" tu nie ma czegos takiego. Dodatkowo nie
pokazuje mi sie w TRAYu ikonka sugnalizujaca polaczenie (tzn pokazuje sie tylko
na komputerze - bramie) i nie moge rozlaczyc z pozycji tego komputera. Wie ktos
jak to zrobic w WIN98SE???

Pozdrawiam
Mariusz