K7VZA i padający instalator win98...

Autor: tfidecki (tfidecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 11:55:52 MET

No właśnie.
Mam płytkę ESC K7VZA 256MB DRAM PC-133 i Athlon 1.2. Kiedyś stawiałem na
tym zestawie win98 bez problemu. Teraz bez problemu na tym biega win2k,
ale dzieciak mnie męczy, żeby mu z powrotem zainstalować win98, bo ma
kilka gier, które na win2k nie chodzą.

No i podczas instalacji win98 wywala się z błędem "SUNWIN caused a Stack
Fault in module SUNWIN.EXE". Próbowałem upgrade-ować i downgrade-ować
bios (od 3.0g do 3.6a) i za cholerę nie daje się bydlę przekonać. Może
ktoś ma jakieś sugestie... Jedyne zmiany jakie robiłem to wymiana
pamięci z PC-100 na kingston PC-133 i upgrade biosu, bo wcześniej win2k
lubił się wieszać czasem... Naprawdę nie mam pomysłu co z tym g. zrobić...

Instalowałem na tym nawet Solarisa, który jest bardzo wrażliwy na HW.
Działał bez mydła. A tu teraz taka niespodzianka...

Tomek