ZOOM V.34X Model 470

Autor: Rafał G. (osoba_at_microsoft.com)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 11:34:35 MET

Witam,
    Poszukuje pilnie kogos, kto ma wyzej wymieniony model wraz z firmwarem
upgradeujacym go do predkosci 36600. Mecze support ZOOMa o to, ale jak na
razie mnie na drzewo spuszczaja. Wiem, ze cos takiego istnieje, bo jakis
reseller kiedys sprzedawal takie modemy zupgradeowane i dodatkowo na liscie
dyskusyjnej pare lat temu poruszano ten problem i ktos sie przyznal do
posiadania czegos takiego. Jesli wiec jest tu ktos taki, to prosze o
kontakt, ew. wskazowki.

Pozdrawiam