Re: Plyta abit BE6-II v1.2 i Celeron 1100 MHz - problem

Autor: Mentat (mentat_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 10:13:23 MET

Sander wrote:

> Miałem tą MoBo poprzednio, i też potwierdzam że ten CPU na niej
> musi chodzić. Mówisz że kupiłeś ten CPU na aukcji ... hmmm.
> Mnie to wygląda na to, że ktoś się bawił _nieumiejętnie_
> w overclocking i go uszkodził.
>
> BTW jaki masz BIOS 71, ZX ? Ale i tak, nie powinno być problemu.

Mialem najpierw ZX, ale po meczarniach zmienilem na 71 i dalej nie dzialal.
W 71 czyba zminili tylko tyle ze dodali ten procek ( i kilka innych) w
softmenu. W ZX musialem ustawiac jako User Define.
Dodam jeszcze ze jak wkladam swoja stare 566 MHz to wszystko workuje jak
trzeba, wiec raczej nie jest to problem z pamieciami (ktos tak zasygerował
mi na priv'a) . A tamten nawet jak dam na magistrale 66MHz (wychodzi 733
MHz) to dalej działa niestabilnie.

--
Mentat