Cooler (Jamicon) i cos dziwnego wystajacego...

Autor: hazel_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 09 Nov 2002 - 08:17:24 MET

Witam

Kupilem wczoraj (na Athlona XP 1700+) od znajomego cooler Jamicon 790BP i
przygladajac sie mu zauwazylem "cos" co mnie zdziwilo. Wyglada to jakby kawalek
jakiegos przewodu uciety i jakby z zatopiona koncowka. Podejrzewalbym ze to
jest czujnik temperatury, ale jesli tak, to czemu wystaje na zewnatrz
(dokladnie w tym samym miejscu, z ktorego wychodza kabelki od zasilania) na ok
2 cm?
Druga sprawa, to czy moglibyscie mi powiedziec, jak mocno powinien byc
docisniety cooler do procesora? Jak tak ogladam zaczepy w tym coolerze i tak na
oko oceniam to to bedzie baaardzo cisnelo na procesor po zalozeniu. Czy tak
powinno byc czy moze odgiac troche te blaszki zeby procesora nie zgniesc :/ ?

Pozdrawiam
Hazel