Plyta abit BE6-II v1.2 i Celeron 1100 MHz - problem

Autor: Mentat (mentat_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 02:08:41 MET

Witam.

Mam duzy problem. Kupilem niedawno na aukcji procesor Celeron 1100 MHz.
Posiadam plyte abit'a BE6-II v1.2 i wszelkie mi znane informacje
wskazuja, ze powinna ona wspolpracowac z procesorem 1100 MHz. Na
procesorze jest napisane oznaczenie 1100/128/100/1.75V czyli 1100 MHz,
128KB caszy, magistrala 100MHz i napiecie 1.75V wiec jest to raczej
Coppermine a z takimi moja plyta podobno dziala. Niestety mam
problemy. Nie udalo mi sie doprowadzic do stabilnej pracy. Win XP
wyrzuca blue screeny i wisnie najczesciej w trakcie ladowania, tylko
kilka razy udalo mi sie zobaczyc pulpit (i raczej na krótko) . Linux
tez gesto rzuca jakimis bledami z kernela i wisnie. Pojawiaja sie
bledy na dyskach, ewidentnie komp glupieje.
Wydaje mi sie ze procesor jest walniety.
Co wy sadzicie?
Jakies sugestie?

Pozdrawiam

--