Re: jaka plyte pod pentium4 2 GHz i inne

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 00:20:26 MET

robotm wrote:

>wlasnie ??
>warunek: musi miec dodatkowe kontrolery RAID czyli 8 uzadzen ??
>mam abita bx133 raid i celka 800 wiec potrzebuje zmian :)
>najlepiej ja plyta by byla bez dzwiekowek i grafiki :) ale takich to juz
>chyba nie robia :(
>i jeszcze jedno pytanie :
>mam monitor LG flatron 775ft - jak wlaczam film na kompie to obraz na
>monitorze
>przesuwa/przeskakuje o 2 mm w bok i potem wraca - przy wylaczaniu jest to
>samo :(
>czego to moze byc wina ?? monitora czy radeona 8500 pro ??

> [...]
Płyt bez zintegrowanego dźwięku raczej nie znajdziesz, bez grafiki tak.
Jeżeli ABIT i HPT ci odpowiada poszukaj nowszego modelu tego producenta.
Przesuwanie obrazu to raczej kwestia softu: pewnie następuje zmiana
rozdzielczości (chodzi pewnie o tryb pełnoekranowy), ustaw obraz we
właściwym położeniu korzystając z panelu monitora i sprawdź, czy to się
powtórzy. (2mm to bardzo mała zmiana). Odnośnie notebooków i XP to
przypuszczm, że nie są to identyczne maszyny i to jest powód padu systemu.