Płyta + prcesor + pamieć + HDD

Autor: MAX (max_kr_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Nov 2002 - 00:05:08 MET

Cześć!

W końcu zdecydowałem się na wymianę tego co w temacie. Kompa używam tylko to
obróbki tekstu (kilkaset stron, trochę tabel i ew. pare zdjęć) oraz do
Internetu. Czasami coś robię w Excelu albo PowerPoincie. Równocześnie
słucham MP3. Nie gram w gry.

Znalazłem coś takiego:
ESC P4VASD2 + P4X333 DDR
Celeron 1700MHZ FSB400
DDRAM 256MB PC333
HDD Segate Barr. IV 60 GB 7200

Co o tym sądzicie? Czy razem będzie to działać? Czy jedno nie będzie
opóźniać drugiego?
Czy na tej płycie można wymienić potem procesor na lepszy?
A może zamiast Celerona lepiej kupić AMD Athlon XP 1700+?
Albo zamiast 256 MB DDRAM 333 MHz kupić lepiej 512MB SDRAM 133 MHz?

Pytam dlatego, że sprzęt zamierzam kupić w sklepie, gdzi powiedziano mi, że
SDRAM 100 MHz nie pójdzie razem ze 133MHz - tak więc na rzetelną informację
nie mam co liczyć. Ale jest tam bardzo tanio.

Dzięki za odpowiedź.
MAX