dwa zasilacze?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 21:31:44 MET

Co sądzicie o zamontowaniu w komputerze dwóch zasilaczy, w celu mniejszego
obciążenia, przypadającego na jeden zasilacz, a wszystko po to, żeby w ogóle
zlikwidować wiatraki w blaszaku? Może z jednego zasilać tylko płytę, a z
drugiego resztę (ta reszta u mnie to dysk, jakiś cdrom 2x praktycznie
nieużywany i fdd). Płyta to ECS k7sem, XP1600+, 256MB, żadnych dodatkowych
kart.

Chodzi mi głównie o ten zasilacz do płyty, bo że ten drugi może działać bez
wentylatora, to wiem, kilka lat chodził w ten sposób w starym komputerze
(P200, dwa dyski, streamer i wszystko na dodatkowych kartach - grafika,
dźwięk, usb, serial/lpt, lan, scsi).

Paweł