Re: iiyama

Autor: Borys Pogoreło (boryspo_at_nospam.leszno.edu.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 17:59:09 MET

Dawno, dawno temu w krainie zwanej pl.comp.pecet żyła istota o imieniu
"Mirek B" <bazabk_at_iig.pl>, która rzekła:

>I serwis door-to-door i sprzęt zastępczy na czas naprawy
>Jeśli ktoś już ma takiego pecha, że się zepsuje

Hm, racja, będę się musiał wypytać. Kupić mam zamiar w AGE Computers
we Wrocławiu -- ktoś może wie dokładnie jak u nich wygląda sprawa z
gwarancją? Bo na szczęście nic kupionego u nich nie musiałem
serwisować :)

Mam nadzieję, że do poniedziałku pojawi się jeszcze parę postów, bo
dopiero natenczas będę mógł odpisać. No ale liczę na was :)

--
Borys Pogoreło | boryspo#leszno.edu.pl | GG 1123722, UIN 78554936

"A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic."
						-- Josef Stalin