Re: LG 795ft i 700P - roznice

Autor: Turms (adam007_at_nospam@box43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 17:13:13 MET

"tbg" <tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam-delete-this-section> wrote in message
> czy te monitory roznia sie tylko obudowa, czy moze czyms wiecej? parametry
> maja identyczne, cena o 100 mniejsza za starszy model

mam 700P. róznice pomiedzy 795 a 700P to jak wspomniales obudowa ale co
ważniejsze wymiary monitora. 700P jest mniejszy - a to jest tez istotne
(wiem ze wielu narzekalo na duze rozmiary monitorow LG). jest tez hub usb.
ma wiecej takze ustawien w menu (przynajmniej tak mi sie wydaje, bo jest tez
m.in. ustawienie mory). wydaje mi sie ze troszke starali sie poprawic
kineskop... ale im niestety nie wyszlo (mam problemy z geometria i nie tylko
ja)

pozdr
Turms