Re: SDRAM 100 razem ze 133MHZ

Autor: Krzysiek Kozłowski (apexa_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 16:41:02 MET

Hej

> Byłem w dwóch sklepach razem z kompem i w każdym mi powiedziano że 133
nie
> pójdzie razem ze 100 MHz. Nie chcieli nawet spróbować, bo ponoć
uszkodziłoby
> to pamieć.

Tiaaa... Nie chcę być zbyt ostry dla tych "sklepów", ale kogo do cholery
tam zatrudniają ??? Bzdura ! Pamięć 133 MHz oznacza, że może ona chodzić
stabilnie z częstotliwością 133 MHz jak i każdą mniejszą !!! Jeżeli
magistrala FSB jest ustawiona na 100 MHz, to PC-133 będą chodzić po
prostu jako 100 MHz.

Kwestia jest inna, nowe pamięci mogą być widziane tylko w połówce - jeśli
płyta jest dosyć stara (nawet dwuletnia).

Pozdrawiam

P.S. Radzę omijać takie sklepy z daleka...