Re: Co zamiast 486 DX ?

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 16:43:49 MET

> Mam w nim dysk 0,5 GB, procesor 486 DX,
> Windows 95 i potrzebuje go tylko do pisania
> pracy magisterskiej. Co radzicie zrobic, zeby
> go troche przyspieszyc? Zmiana proca, dysku,
> czy moze przesiasc sie na Win 3.11 i office 95?

Przesiasc sie na Win3.11 i Office 95. Bo ze sprzetem co bys nie chcial
robic to zaraz bedziesz musial robic duzo wiecej i koniec koncow
wymioenisz calego peceta.
No ewentualnie pamieci dolozyc RAMu ... nie napisales ile masz, a to
jest wazne, a w tych starych pecetach to tam przewaznie jest ze 24MB
max... To zdecydowanie za malo... ale tez przewaznie nie ma za bardzo
jak dolozyc, bo to stare SIMMy sa...

--
Pozdrowienia!
Aik