Re: ASUS padl???

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 15:59:31 MET

> wlasnie chcialem sprawdzic czy ruszy moja plyta ASUS BX CUBX-L
> na kosci 256MB Specteka (133)... dolozylem do poprzedniej 128 i....
> ASUS po wlaczeniu zaczal wyc jak syrena... wyciagnalem 256-tke zatem
i....
> dalej wyje!!!!! co sie stalo? mogla uszkodzic sie plyta?

Raczej nie. Raczej spokojnie nic sie nie stalo, poprostu ruszajac tam
przy pamieciach zrobiles ze teraz cos nie laczy najprawdopodobniej.

> co robic?

Wyjmij jeszcze raz wszystkie kosci, przetrzyj kontakty papierem
(usuniesz w ten sposob taka szara warstwe tlenkow, a kontakty zrobia
sie takie ladne lsniace) a banki pamieci przedmuchaj i najlepiej tez
kartka papieru (rogiem, zlozonym na dwa albo i na cztery) tam wjedz i
poprzesuwaj to oczyscisz te blaszki. I bedzie spoko.

--
Pozdrowienia!
Aik