Re: LCD dla programisty/admina?

Autor: Robgold (robgold_at_nteria.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 15:46:25 MET

Użytkownik "Samotnik" <samotnik_at_samotnia.eu.org> napisał w wiadomości

> Serio? To skąd te martwe piksele w notebookach?
Pojawaija sie podczas produkcji i sa w lapach nawet jak kupisz nowego
..(jest jakas dopuszczalna liczba po ktorej przekroczeniu dana matryca wraca
...dl alpow Toshiby bylo to chyba 4 pixele)

> Anyway, w moim notebooku obraz mi się rzeczywiście podoba, tylko nie
jestem pewien,
> czy różnica w komforcie jest warta tych 500 zł... Ech...
jest :) ...albo pracuje na lapie ...podrecznejszy ..i wszystko maszz przy
sobie ..a adminowac prze ssh mozna :)