Re: Prosze o pomoc - GeForce2 GTS - Problem.

Autor: Odyn (odyn2_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 15:29:22 MET

Wlasnie - karta dzieli przerwanie z USB to i to ma IRQ-11 - ale za diabla
nie moge go przestawic - zreszta winda nie traktuje tego jako blad -
wszytkie urzadzenia w menadzeze dzialaja poprawnie. Jezeli wejde do trybu
awaryjnego i zmienie IRQ na 5 - ( wlasciwosci komputera i jest tam lista
IRQ - wybralem IRQ 5 poniewaz nie bylo go na liscie) to sprzet sie resetuje
i nie moge wejsc do windy - w biosie nie moge odnalesc ( o ile w ogole mam
takie ustawienie ) ustawien IRQ - aha mam cos takiego ze mam liste IRQ i
moge zmienic z PCI cos tam / na ISA legacy - i tylko taki wybor - jak z
kolei ustawie USB na IRQ 11 to mam w windzie ze urzadzenie nie dziala
poprawnie. I dupa - dzieki za rade z tym AGP- sprobuje ale moja karta mam
przeciez AGPx4 - i co mam byc w plecy o te "2" ? ;)

Pozdrawiam