Re: liteon

Autor: SOTB (kris_wywal_spam_at_zw.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 14:11:39 MET

Użytkownik "tetsuo" <tetsuo_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z nagrywarka liteon ltr40125w
> Zle nagrywa mi tanie plytki, te w cenie okolo 1zl
> Nagrac to nagra, ale w cd lg odczytanie takiej plytki trwa ponad 6min
(jeden
> plik - film)
> Na niektorych plytkach wcale nie nagrywa (platinum)
> Nagrywalem na acossach i inncyh takich tanich
> Na verbatimach lepszych nagrywa ok
> Czy to jest normalne??
>
> Tetsuo

A może to problem z programem do nagrywania. Niby nie powinno tak być, że
jeden program nagrywa bezbłędnie, a drugi niszczy płyty. Miałem tak z TEAC
16/10/40, który wywalał błędy przy WinONCD. Czasem nagrał płyty bez błędu
ale później i tak nie szło ich odczytać. Po zmianie na Nero wszystkie
problemy się skończyły.

SOTB