Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:38:14 MET

sprocket_at_sys.pl naskrobal(a):

> Nie będę się kłócił z tego powodu, że nigdy nie widziałem Windy na
> HGC. Na CGA - owszem :)

Nie ma nic prostszego jak sprawdzić :-) Windę mam, kartę też,
ale z monitorem może być problem :-( A chętnie bym znów to zobaczył.

> Mamy standard MDA, CGA, HGC, to jest i EGA... Coś się nie zgadza ?

Zgadza się. Kolejny standard niezgodny z niczym innym, wnoszący bardzo
niewiele. Dla mnie EGA to niewypał, zwłaszcza zważywszy cenę w stosunku
do CGA/Hercules.

> I tak mi nie uwierzysz, że chciałem napisać ok 260 tys, tylko palec mi
> się omsknął ;)

Dlaczego mam nie uwierzyć :-) Co nie zmienia faktu, że bez sztuczek
maksymalnie na ekranie można było pokazać 256 w niskiej rozdzielczości.

--
Pozdrawiam,
                           Donik