Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:33:21 MET

rsokol_at_magsoft.com.pl naskrobal(a):

> Taaak... Znaki w siatce 8x8 wyświetlane na monitorze kolo-
> rowym lub nawet monochromatycznym (ale 200-liniowym)...
> Cudowne to było ;)

Nie, cudowne to było 80 znaków na C64 (3 piksele w poziomie
na znak :-)

Tu IMHO bardziej niż sama matryca znaku grała rolę jakość samej
karty i monitora. Np. na Amidze używałem 80 znaków w poziomie
(dla TV zamiast monitora faktycznie lepiej było ustawić 60) -pozioma
rozdzielczość 640 pixeli), to samo na VGA w trybie graficznym
(np. pod windowsami) i było całkiem dobrze.
Oczywiście tekst pod Herculesem był niedościgniony :-)

--
Pozdrawiam,
                           Donik