Re: Wolny dysk

Autor: marfi (marfi_at_bb.onet.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:30:40 MET

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message
 Hi,

> Bo z wyników testu burstu wynika, że pod Win2k aktywowany
> jest tryb UDMA/33, w którym już w ogóle dysk się zatyka.
> Nie wiem, czy Win2k pokazuje dokładnie tryb pracy dysku
> (wydaje mi się, że nie).

  Znalazłem na viaarena sterowniki do UDMA które służą chyba do spowonienia
dysków i zwiększenia zajętości procesora - trzeba było je szybko
deinstalować. Idąc za ciosem usunąłem jeszcze viaide.sys i ... dyski
wskoczyły na UDMA66 - parametry zbliżone do osiąganych pod NT4 z wyjątkiem
2-3 krotnie większej zajętości procesora.

--
marfi