Re: dziwny ten moj XP 1700+ :)

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 13:08:35 MET

> Malutka poprawka: eXpected Performance odnosi się _oficjalnie_ do
> modelu Athlon Thunderbird, nie P4...

Oficjalnie... No niby tak... Sa dwie wersje w takim razie...

> Phi, też masz powód do wku.... Co Cie obchodzi taktowanie, ważna
jest
> wydajność...

Zgoda! Oczywiscie, ze tak, ale skoro "co mnie obchodzi taktowanie" to
po cholere AMD tak zawziecie ukrywa przed potencjalnym klientem
faktyczna jego wartosc? To mnie wku***lo. Tylko to i nic innego.
Z reszta potem szybko mi przeszlo, wiec nie ma sprawy:)

--
Pozdrowienia!
Aik