Re: dziwny ten moj XP 1700+ :)

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 12:50:57 MET

> Mam dokladnie to samo, tzn przy 133 zglasza sie jako 1700+. Napewno
nic sie
> nie stanie jak zmienie ze 133 na 140 albo jeszcze troszke wyzej?

Sluchaj obiecac Ci nie moge, ze nic sie nie stanie, ale jak bedziesz
obserwowal temperature i nie bedziesz pozwalal jej wychodzic powyzej
gdzies tak 60 - 65 stopni to Luss Marija!:)
A jak przegniesz pale w ten sposob, ze komp w ogole nie bedzie
wstawal - to ladujesz CMOS Default (przez wlaczenie kompa trzymajac
jednoczesnie wcisniety Insert w klawiaturze) i powinno byc OK.

--
Pozdrowienia!
Aik