Re: Hercules 3D Prophet Radeon 7500 All-In-Wonder - klopoty

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Nov 2002 - 12:03:30 MET

> [...]
> ATi (patrz moj drugi post)? Ma to sens?

> Dzieki za odpowiedz. A co sadzisz na temat wymiany Herculesa na oryginalne

Zbyt mało wiem na ten temat, aby móc się wypowiadać. Nigdy nawet nie widziałem
Radka 7500.
Powiem Ci tylko, że ja korzystam z klona (PowerColor) i jestem z niego bardzo
zadowolony, wszystko chodzi naprawdę świetnie i nie ma żadnych problemów. A był
zdecydowanie tańszy niż oryginał ATI.

Dobrym rozwiązaniem byłaby może wymiana karty na klona ATI, ale 8500 lub wyżej ?
Z tego co czytałem m.in. na Tom's Hardware (http://www.pl.tomshardware.com/) i
http://twojepc.pl/ to jest bardzo duża różnica pomiędzy 7500 i 8500 (w
szybkości, wydajności...).
Może warto się nad tym zastanowić?