Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 11:27:02 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol"...
[...]
> W trybie tekstowym w trzech -- czarny, biały i podświetlony
> (bardzo biały) :) Ponadto dysponował podkreśleniem, migotaniem
> i rewersem.

To nie było o procesorach !!! :)
Przecież mówimy o możliwościach graficznych, nie o atrybutach znaków.
Idąc tym tropem można stawiać tezę, że CGA umożliwiała pracę w 16
kolorach :) (pomijam sztuczki, jakie robił MS przy Flight Simulator)

> W trybie tekstowym już jak najbardziej dwa ekrany 720x348
Tu chyba masz na myśli graficzny...

> w dwóch kolorach każdy, zresztą adresowane w sposób wyjątkowo
> dziwny :)

HGC był dziwny w każdym trybie, nawet tekstowym :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl