Audigy + zestaw 5.1 - problem

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_aztec.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 11:33:36 MET

Witam

Kupilem dzisiaj w/w zestaw. Mam pewien problem. Zainstalowalem najnowszy
sterownik do Audigy ze strony Creativa, ale jakos nie moge zmusic do
dzialania calego zestawu.
We wlasciwosciach audio mam ustawione 5.1 a nie 2 glosniczki, naped DVD
podpiety to SP_DIF a jak odpale plytke DVD z filmem, dzwiek mam tylko w
ustawieniu 2 speakers, a po zmianie na SP_DIF dzwieku brak.
Co jest nie tak?? Kiedy powinny grac tylne glosniczki? Przy odtwarzaniu np
MP3 tez milcza...
Podpowiedzcie cos prosze!