Re: czy ktoś potrafi okiełznać SCSI ?

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 11:12:25 MET

nick0000_at_poczta.onet.pl naskrobal(a):

> To nie problem nagrywarki, masz ewidentnie źle zainstalowaną kartę
> kontrolera.

Lub się z czymś gryzzly ;-)

> Samej nagrywarki się nie instaluje.
Poniekąd prawda- ale program nagrywający trzeba ;-)

> Usuń wszystko co dot. tej karty i zainstaluj ponownie. Na tym etapie
> terminacja nie ma nic do rzeczy, ew. później

Niekoniecznie- miałem przypadek, że sam kontroler był niezaterminowany
- były urządzenia wewnętrznę i zewnętrzne, kontroler był w środku, a potem
zewnętrzne zostały odłączone- i cosik sterownikowi przestało pasić.
Wpadłem na to, ale nie od razu :-(
Aczkolwiek chyba już wszystkie kontrolery mają autoterminację,
więc pewnie faktycznie można sobie na razie odpuścić...

--
Pozdrawiam,
                           Donik