Re: Wszyscy ktorzy maja monitor LG FT795

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 10:34:05 MET

> Hmmm, a ja właśnie kupuję monitor i tak czytam i czytam i wychodzi na to,
że dopłacę
> te parę zł do NECa 791SB.

A ja tak ogladam coraz to drozsze monitory i stwierdzam ze drozej to wcale
nie lepiej. Np dzisiaj ogladalem tani monitor DAYTEK 699zl no i nie moglem
sie do niczego przyczepic poza odswierzaniem ktore max =85Hz .Geometria ok,
ostrosc rewelacyjna. Od dwoch miesiecy chodze za monitorem CRT 17" i zaden
mi sie nie podoba. Na NECu pierwsze co widze to te dwa poziome druciki a i
ostrosc nie jest rewelacyjna.
GM