Re: Szkola a komputery.

Autor: piksiak (mirek_at_stmp.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 10:10:43 MET

> No wiec tak: plyta zintegrowana z dzwiekiem Ac97 i sieciowka. (nie znam
> modelu plyty)
> Grafika: S3 Trio 64V+
> Procesor: AthlonXP2000+
> Pamieć 96MB SDR
> obudowa nie wiem jakiej firmy, taka kosmiczna za 300zl midi
> reszta nieistotna
>
> Ja nie wiem kto decydowal o tym sprzecie, ale to jest po prostu tragedia.
> Wielu grupowiczow zalamie sie czytajac ten tekst
> Po prostu tragedia
> Jak mozna cos takiego zlozyc? JAK wogule mozna dostac gdziekolwiek jeszcze
> [...]
No to ja tez swoje 3 grosze wrzuce, bo cos takiego sprzedalem do szkoly. Od
razu zastrzegam sie ze brzydze sie sprzedaza takiego sprzetu, ale klient
nasz pan. plyta za 250zł ktora ma wszystko na pokladzie (vga, lan, ac97) to
tego dysk 20GB, C1,7, i 128 MB (udalo mi sie ich namowic na DDR). 96 MB
dlatego pokazuje bo karta grafiki na pokladzie zabiera 32MB dla siebie.
Nawet nagrywarke w to wlozylem bo chcieli. I taki zestawik wyszedl jak dla
nich 1840 brutto (legalny Win, tylko ze 98 bo w tej szkole jeszcze ktos
mysli - mieli pracownie na win98 wiec chcieli kontynuacje). I koniec liczy
sie cena i tylko to. Jak dyro by uslyszal ze za jeden komp moze kupic dwa to
jak myslicie co by wybral (chyba ze dyro tez informatyk to co innego)
piksiak