Re: czy ktoś potrafi okiełznać SCSI ?

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Nov 2002 - 10:01:16 MET

> Sam kontroler nie bangla? Nie ma konfliktu przerwań lub tp?

konfliktu przerwań nie ma, ale co to znaczy tp ???

> Pokazuje się wizytówka kontrolera przy starcie systemu
> (zwykle po wizytówce biosu płyty gł.)?

tak, widzi kontroler, po chwili wyświetla również informacje o nagrywarce, i
odpala windę...
Przy pierwszym starcie również windows rozpoznał sprzęt, poprosił o sterownik i
napsał że wszystko OK i trzeba tylko zrestartować system, co też zrobiłem ;-))

> Szyna poprawnie zaterminowana?

chodzi pewnie o zamknięcie łańcuszka urządzeń na SCSi, tak? Z tego co wiem to
tak. Jedna ze zworek w nagrywarce siedzi pod oznaczeniem T lub TER. Więc chyba
zaterminowana...

> Pozdrawiam,

ja również

Daniel