Przyspieszone odtwarzanie dzwieku

Autor: s_sobecki_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 08 Nov 2002 - 10:03:22 MET

Mam pytanko! Czy ktos spotkal sie z takim przypadkiem, ze dzwiek jest
odtwarzany szybciej?
Dostalem w pracy sprzet: PIV 1,7 ze zintegrowana karta dzwiekowa AC97 Wszystko
wogole firmowe Della, System Windows 2000,
i wszystko: mp3, wav, nawet dzwiek w filmach odtwarza szybciej,
nie wiem od czego to zalerzy i z czym moze byc zwiazane.
Szukalem w czegos biosie , zainstalowalem pakiet kodekow nimo codec 5.7, z
tysiac razy ;) odinstalowywalem i instalowalem karte dzwiekowa.
Moze cos jest jeszcze na plycie glownej do ustawiania?
Prosze o pomoc! Plizzz