Re: BAJTEK - mam na zbyciu kilkadziesi?t numerów z lat 88-96 [SPAM]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 23:35:59 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" ...
że

> Tak, to byl jeden z koncowych. I jakos obalenie go Ci troche nie
wyszlo :)

Oj, kręcisz...Ale - IIRC - wtedy serwer tpi pogubił sporo wątków, więc
dyskusja się nie dokończyła...Być może moje celne repliki na Twoje
marudzenie nie dotarły do Ciebie, i dlatego się teraz mądrzysz ;)
Niestety, nie archiwizuję postów, więc nie mogę Ci ich teraz podesłać,
ale zawsze z przyjemnością wyśmieję Cię jeszcze raz, a nawet kilka
razy ;)

>Nie, raz zesmy sie z Ciebie posmiali i wystarczy.

Noooo...ryczeliście w trzynastu: Ty i Twoja dwunastnica ;) Może
jeszcze GLide, ale to rozsądny chłopak, nie taki odporny na
argumentację, jak Ty ;)

>Nie lubie odgrzewanych dowcipow ;)
Zawsze mogę dowalić Ci jakimś świeżym ;))

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl