Re: Czym przecinac mostki na Duronie?

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 07:57:10 MET

"DeGen" <degendan_at_wp.pl.com> wrote in message
> Witam
> Wczoraj wreszcie moj stary wentylatorek sie rozsypal. Wiec pobieglem
szybko
> do sklepu po 2x wiekszy z nadzieja ze teraz zamiast D850 bede mial D1200.
> Mialem do przeciecia 1 sciezke na mostku L6 ale... Zniszczylem 2 zyletki,
> stepilem specjalny nozyk do wykladzin i igle, skalpel (juz tepy troszke
byl)
> i NIC KURWA NIE PRZECIALEM!!! Dalej dziala jako 850. Od 22.00 do 0.50 sie
> meczylem... Stad moje pytanie.
> Czym przcinac mostki na Duronie?
> Czym przcinac mostki na Duronie?
> [...]

Bierzesz drugi zasilacz od kompa. Podlaczasz do niego np. dwa dyski albo
jakies urzadzenie, aby wyrownać napiecie. Do dwóch przewodzikow np. od
zasilania st. dyskietek podczepiasz dwie szpileczki. wlaczasz zasilacz,
sprawdzasz stykajac szpilki czy iskrzy i jesli tak to po uprzednim
potrenowaniu np. na starym hdd wypalasz ten mostek na duronie ktory chcesz
przedzielic.
u mnie działa idealnie Duron 1000 - zmieniłem mnożnik z 10 na 8,5 i chodzi
na 143 MHZ :D

pozdrawiam
Arkadiuss