Prosze o pomoc - GeForce2 GTS - Problem.

Autor: Odyn (odyn2_at_wp.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 08:34:59 MET

Witam

Posiadam Karte GeForce2 GTS 32MB firmy Prolink - i zaobserwowalem ostatnio
nastepujace bledy - nie moge po pierwsze pograc w najnowsze gry z nowymi
sterownikami - wciaz wyskakuja mi roznego rodzaju bledy i niebieskie ekrany
w Windzie, myslalem juz ze karta jest walnieta dopoki nie sprobowalem
zainstalowac sterownikow oryginalnych z plytki od karty (ver.12.90) to
pomoglo i wszystko hula jak trzeba - ale juz z detonatorami swiezymi typu
30.82 lub 40.72 nic nie chce chodzic wiesza sie, lub komp sie resetuje
 sprawdzane na grach - Mafia, UT 2003, GTA 3, NOLF2)

Prosze o rade : czy moze karta rzeczywiscie jest walnieta czy jakies
ustawienia - czym moge ja przetestowac gdzie tkwi blad?

Pozdrawiam