Ponownie Clayton

Autor: Darek (darwoz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 07:47:34 MET

Witam
Nie otrzymałem odpowiedzi więc ponownie zamieszczam
ogłoszenie

Mam płytę główną Clayton z chipsetem VIA VT82C693A
RAM - 128MB
Celeron 700MHz
karta graficzna GeForce 2MX 200 32MB
karta muzyczna SoundBlaster 128

Gdy system jest czysty nie jest jeszcze źle
Ale po zainstalowaniu paru programów typu office czy Protel
np. divix klatkuje, co prawda niezbyt często
gram ale grafika pod gierkami też się tnie i to pod takimi
które były pisane w czasach gdy 700 była silnym prockiem.
próbowałem zmieniać ustawienia biosu, instalowałem łaty
na płytę, ale pomogło to niewiele, albo w ogóle.
Byc może coś źle robiłem.
Jeżeli ktoś z grupy jest mi w stanie doradzić coś więcej
niż zmianę kompa, albo płyty głównej to będę bardzo wdzięczny.
Być może jakieś softwarowe łaty, albo zmiana biosu (chociaż chyba to
niewiele da).

Pozdrawiam

Darek