Re: Dysk powyzej 32GB

Autor: Chriss (krzyszp_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Nov 2002 - 01:56:27 MET

Użytkownik Grzegorz Podgórski <gpodgorski_at_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqemtc$fei$1_at_julia.coi.pw.edu.pl...
> Mam plyte 9bxan (JetWay), UDMA33; BIOS AWARD 4.51PG. Zamierzam do niej
> podlaczyc dysk 40GB.
> Zanim go zakupie chcialbym ustalic, czy bedzie widoczny w calosci czy
tylko
> pierwsze 32GB? Jak to sprawdzic, po czym poznac? Plyta niby nie jest taka
> stara (12-03-99), ale podobno sa z tym problemy.
> pozdr,
> Grzesiek

Witam
Jak znam życie, to wszystko co jest UDMA nie bedzie stwarzac problemu z
dyskiem >=32gb. Chyba, ze chodzi o wielkosc partycji, to mysle, ze musi byc
max 32gb.
Pozdrawiam
Chriss

Ps. Wskazowka dla tych, co maja duzy dysk i stara plyte. Na moim poprzednim
p100 bios rozpoznawal tylko 8gb. Zainstalowalem w95 - na nim winlinuxa - pod
linuxem fdisk i partycje fat32 - restart - uninstal winlinux --- i pod winda
pelne 32gb! (Dysk 40gb - wtedy nie udalo mi sie wykorzystac pozostalych
8gb).