atrend atc 7040 problem z PCI i ISA

Autor: AriAtari (ajuszczyk_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 00:53:28 MET

Witam!
Mam problem z płytą a-trenda atc 7040. Płyta ma 5 PCI i 1 ISA. Kartę
graficzną mam na PCI 1 (s3 virge), dodatkowo na 5 PCI k. sieciowa a na 2 PCI
k. telewizyjna. Chcę podłączyć k. muzyczną pod ISA ale jest zablokowana
przez k. sieciową. Przekładanie k. sieciowej nic nie daje, bo (z nieznanych
mi przyczyn) jak ją przełożę do np. PCI 3 to bios nie wykrywa mi w ogóle
karty sieciowej i telewizyjnej. W ogóle tak jakby te sloty PCI był
zablokowane. Działa tylko pierwszy i ostatni, aby uaktywnić dalsze muszę
wkładać na zmianę (1-5-2-4-3). Mieszałem w biosie i nic. Co robić? Help.
A..J.