Sound Blaster Live 1024 a Win XP PL?

Autor: frost (martinfrost_at_interia.pl)
Data: Fri 08 Nov 2002 - 00:33:41 MET

Witam
Od pewnego czasu mam problem z SB Live w windows XP PL. Karta mimo ze sie
instaluje to nie wydaje z siebie zadnego dzwieku (jest sprawna bo była
sprawdzana na innym sprzęcie). Sterowniki sa systemowe, urządzenie jest
prawidłowo zainstalowane (to urządzenie działa prawidłowo) a nie gra. Co
mozna zrobić z tym fantem bo brak mi pomysłów.
Płyta to MSI BXMaster bios 5.3 , celeron 633, Winfast GeForce 2 MX, HDD 20
GB + Aver Media Tuner TV i modem Zoltrix.
Proszę o pomoc bo walcze z tym od 3 tygodni i nic to nie daje.
Pozdrawiam
Martin